Politică de livrare a produselor

LIVRAREA ȘI RECEPȚIA COMENZIILOR

LIVRAREA se va face în termen de 5 zile lucrătoare pentru comenzile finalizate și confirmate pe e-mail.

În situația plăților online, livrarea se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la creditarea contului LEGALZIC cu suma, reprezentând comenzile respective.

Începând cu data de 25.06.2021, în cazul efectuării unei comenzi a cărui valoare este mai mică de 100 lei, clientul va suporta cheltuielile de transport aferente, care vor fi în cuantum de 25 lei/comandă.

Pentru comenzile mai mici de 100 lei este acceptata doar plata cu cardul de credit, tranzactia fiind procesată de NETOPIA Payments.

Livrarea va fi efectuată de către o firmă de curierat agreată.

ATENȚIE:

  • În situația în care clientul a optat pentru plata în sistem ramburs și livrarea comenzii a fost efectuată, iar acesta nu dorește să facă plata comenzii sau nu acceptă produsul(ele) comandat(e), acesta se angajează, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare (costuri de manipulare, depozitare și transport), dus-întors, care sunt în cuantum de 50 lei (”dus-intors”).

RECEPȚIA se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării si recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

ATENȚIE:

    • La recepționarea coletului prin curierat, verificați integritatea produselor și a ambalajului.

    • Conform art. 1690 Cod Civil, dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră că vânzătorul și-a executat obligația.